FÖRSTA ADVENT

Fy fan vad det är jobbigt att vara sjuk och framförallt magsjuk.
Vi kom hem igår efter Livias fina dop i Kyrkan Husby Sjutolft och sen smörgåstårta och dopkaffe. Helt plötsligt kände jag att jag mådde illa men kunde inteförstå varför. Ett par timmar senare kom allt i flera omgångar. Sen somnade jag men vaknade hela natten för att springa på toa. Nu känner jag mig faktiskt lite piggare men jag vågar inte äta nåt och det känns i hela kroppen, nä- fy fan för att vara magsjuk.

Det är första advent och jag hade lovat sonen att vi skulle baka pepparkakor på förmiddagen, det har jag knappast orkat. Så synd, jag ville ha en mysig första advent och här är jag magsjuk! Inte direkt mysigt!

Ni som är friska, ha en skön Första advent med glögg, pepparkakor och Lussebullar!

Inga kommentarer: