Min söndag

När jag väl hade vaknat gick Pernilla och jag till Gränby där jag äntligen hittade mig en skidjacka. Det blev den som jag var inne på från allra första början, då tyckte maken att den var för okvninnlig, men det var ju bara att köpa en schyst sjal till så var de fixat! Skönt att vara av med det. In på HM och inskaffa lite grejer till sonen, sjalen till mig och sedan gick vi runt och kollade lite. Kom hem och mannekängade för mannen som var lagom road.
Han har legat på soffan under täcke idag och svettats genom sin feber. Cyklade till macken och köpte glass och halstabletter åt min lilla sjukling. Tänk att män är så sjuka (varenda gång) att de tror sig leva sina sista dagar.
Ja nu har sonen somnat och vi ska fortsätta att njuta av söndagskvällen med reprisen från gårdagens Melodifestival. Måste bara säga att jag blir lika förvånad varkje år att det är så dåligt men ändå vill man ju titta!
Håller på Måns ialla fall.

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj vad roligt att kunna shoppa loss lite. Det var ett tag sedan. Nu för tiden blir det mest åt lillsessan. Hoppas ni hade trevligt igår!!
Tusen kramar