Stackars lilla mig

Jag tycker så ofantligt synd om mig själv. Här sitter jag emd sprängandes huvudvärk och proppar i mig alvedon efter alvedon. Ha haft huvudvärk i tre veckor och i går orkade jag inte längre. Ringde till läkaren och hon sa att jag skulle vila, äta alvedon, ta långa promenader och bara ta hand om mig, får inte ens städa! Tydligen har jag spänningshuvudvärk som kommer från nacke och axlar, hon frågade om det var turbulent på jobbet, jo, en aning svarade jag tillbaka och hon beordrade vila. Måste dock erkänna att det känns konstigt att vara hemma utan att vara helt utslagen i hög feber eller liknande. Men det är bara att gilla läget.

1 kommentar:

Anonym sa...

Aj då lilla gumman.. Låter inte alls bra!! Ta hand om dig och var rädd om dig!!
Saknar dig hur mycket som helst just nu!!
Puss och kram