Friskvård

I går kväll täffade jag mamma och pappa på en restaurang inne i stan (lär Stockholm city) för att äta middag och för att senare gå vidare till bio. Vi åt god mat och gick sedan i rask takt till bion och såg Mama Mia. Måste erkönna att jag tyckte filmen var väldigt bra och en liten tår rullade ner för kinden vid ett par tillfällen, men den var absolut inte lika bra som musikalen. Jaa har sett musikalen två gånger, en gång på engelska i London och en gång på Cirkus i Stockholm.ö Den bästa versionen och helt oslagbara versionen är helt klart orginalet, i London. Men jag är verkligen glad att jag sett filmen och den var värd att se!
Jag kallar denna kvällens evenemang för friskvård, även om jag kom hem sent och det var jobbigt att gå upp i morse.
Tack mamma och pappa för en trevlig kväll!

Inga kommentarer: