Torsdag 16 december

8 dagar kvar till julafton och jag har fixat alla julklappar, ändå har jag en massa annat att göra. Det är faktiskt inte julstress för jag är helt lugn inför det däremot är denna dag fylld med en massa stress.
Här är min lista över det jag ska göra idag.
  • Städa, vardagsrumm, sovrum och barnens rum (det andra hann jag med igår)
  • Lekdag inklusive lunch hos Sara, Elin och Johan
  • Handla present till kalas på söndag
  • Möta Marie som ska ta oss till Fullerös julhandel och Rabdido hos Jennie i Knivsta

Det kanske inte ser ut att vara så mcyekt men en vanlig dag har jag kanske 1 max 2 grejer inplanerat. Mellan alla dessa saker jag måste göra så ska jag ju hinna ta hand om lilla Cornelia och hinna ge henne mat. Ja, vi får helt enkelt se hur det går!

Inga kommentarer: