Nytt år knackar på

Nu är det snart slut på 2010, inte alls många dagar kvar och jag har bestämt mig. Bestämt mig för att sluta blogga!
Har hållt på nu med bloggen i lite mer än 4 år, ni har kunnat läsa om sonen, dottern, maken och framför allt om mig- men nu får det vara slut. Det beror inte på att det varit tråkigt, för det har det absolut inte varit men jag känner att allt har ett slut och så även mitt bloggande!

Önskar er alla ETT GOTT NYTT ÅR 2011!


Kram och tack till alla er som läst min blogg, Anna

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för dessa 4 ljuvliga år, kommer sakna din härliga glöd allra mest, minns när du började blogga 2006 och när du skrev om hur lycklig du var tillsammans med dina undulater, har varit kul att följa dig och dina husdjurs äventyr. Hoppas du finner något annat kul att göra nu när du får lite mera tid över. Gör som jag köp dig flera leguaner, dem är ju så söta. Kramar, Noelia.