Jag är socialt oacceptabel

Idag har jag verkligen insett det, jag är socialt oacceptabel. Jag pratar med alla människor jag möter vare sig det är pensionärer som är ute och morgonkissar hunden elelr om det är grannar på väg till nåt viktigt- jag antastar lixom folk.
I går när sonen och jag var på väg till dagis haffade jag grannen och pratade med henne säkert 10 minuter sen gick vi vidare och då attacerade jag en stackars äldre herre som var ute och morgonkissade sin hund. På väg från dagis på eftermiddagen stannade jag en gammal "pendlarkompis" och i morse hann jag prata med målaren som ska stla om i grannens lägenhet innan det var dags att gå till dagis.
Alldeles nyss gjorde jag det igen, pratade med en männsika som jag visserligen bor vägg i vägg med men som jag knappt häslat på tidigare.
Stackars arma människor som råkar ut för mig, kan inte vara lätt. Kanske ska lägga upp mitt icke hektiska schema på facebook så alla kan se när de INTE ska röra sig ute.

1 kommentar:

Marie sa...

jag tycker att du är socialt underbar....