Nojjig eller bara rastlös?

Klockan är 06.32 söndagmorgon och hag har redan hunnit skrämma upp mig. Kunde inte somna om eftersom jag inte kunde känna några fosterrörelser, började genast stressa upp mig- såklart. Bebisen i min mage gör sig annars påmind ett par gånger under antten och tidigt på morgonen. Satt här vi datorn och målade upp värsta tänkbara scenario, ni vet hur man kan vara.
Då fick jag ett ryck, upp och bädda vår säng och bädda rent i i sonens säng. Jag boar (som Pernilla uttrycker det) för fullt och vill hela tiden greja i hemmet. Men är det verkligen normalt att bädda rent sängen 06.15 en söndagmorgon?
Nä, den här graviditeten gör mig galen.
Jag har väckt beisen och nu rör den sig för fullt igen, mission completed!

1 kommentar:

Annika sa...

Var glad över att den nu sover på nätterna!!! Kram!!!