Min måndag

Stressade ner på stan för att leta de allra sista julklapparna, i värsta snöovädret. Det gick sådär, men nu har jag hittat allt och kan koppla av inför den stundande julen! Sonen och jag intog lunch på McDonalds och avslutade den delikata måltiden med glass med smarties i.
Då kläcker sonen ur sig:
Mamma det är inte lördag idag och det är godis i glassen. Man får inte äta godis om det inte är lördag! Vilken lite kille! snusförnuftig som få.
Klockan 14 träfade vi underbara Johanna för fika på Café Kardemumma! Där levde sonen loppan och hade sönder en ljusstake.....hmmm bara att börja sopa.
Hem och fixa och sen kom världens bästa grannar Åsa, Micke och Moa över på glöggmys. Jättemysigt med lite julstämning här hemma!

Nu har sonen somnat och jag ska göra mig lite popcorn.

Inga kommentarer: