Efterlysning hushållsnära tjänster

Jag har förstått (från flera säkra källor) att jag kan kall mig själv för kontrollmänniska, nåt jag egentligen inte alls vill vara. Därför har jag bestämt mig för att efterlysa någon som vill komma hit och städa! Jag orkar inte, fast jag tycker det är asjobbigt att sitta här i smutsen.
Jag har inte tid innan jul och behöver hjälp av någon som kan dammsuga, torka damm och moppa golv. Mer behövs inte. Max fyra timmars arbete.
Att anlita någon att ta hand om smutsen man har hemma måste väl ändå vara det mest jobbiga att göra för en kontrollmänniska? Alla hemligheter kommer fram, tex allt damm bakom soffan och TVbänken, eller under sängarna!
Alla svar tas tacksamt emot!

1 kommentar:

Jessica sa...

Hittar du någon kan du väl skicka den till mig. Känns rätt hopplöst när man inte hinner allt själv!
Men hinner man inte, finns det inte mycket att göra. Hur jobbigt det än är.
Jag saknar dig min älskade vän Anna!!
Kramar i massor!