Sista dagen och nedräkningen har börjat

I morse kom Pernilla och min underbara guddotter hit på kaffe och en sväng till Gränby!
När vi kom fram till centrat stod alla ute glada shoppare ute och väntade på att få klarhet av brandmännen som var där att det var ok att gå in och fortsätta sin sommarshoping. Ett brandlarm hördes lite svagt men snart kunde vi alla gå in igen.

Efter lunch åkte maken, sonen och jag till Enköping för att träffa lilla underbara Melker och hans stolta föräldrar Veronica och Magnus. Det lilla nytillskottet i familjen var hur ljuvlig som helst, det var svårt att låta bli att lukta, hålla och gosa med honom. Vilken kille!
Grattis än en gång Veronica och Magnus- det har ni gjort riktigt bra, en liten guldkille!

Sen påkte vi till svärföräldrarna och lämnade sonen där över natten. Maken ska spela golf i morgon och jag börjar jobba så vi behövde barnvakt....igen, för typ hundrade gången den här sommaren.

Nu har jag kommit fram till den allra sista dagen av mitt underbara sommarlov. I morgon börjar jag jobba igen och jag är väldigt nervös, det kommer nog inte bli lätt att sova i natt. Men jag ser verkligen framemot en ny härlig hösttermin tillsammans med mina underbara kollegor och alla underbara elever.
Håll tummarna att allt går bra i morgon, please!

Inga kommentarer: