Nu är vi i gång...

...på jobbet. Eleverna har kommit till skolan och vi jobbar för fullt. På måndag går vi efter schemat så man kan kalla dessa tre dagar för lite halvslappa, ialla fall för eleverna. Jag har däremot jobbat som en tok. Tidiga mornar och sean eftermiddagar och så kommer det se ut för mig under hela hösten. Vet inte hur det ska sluta eftersom jag redan är helt slut. Fattar inte hur jag ska orka- fast kul är det.
Jag är handledare i en skitmysig klass som jag känner lite men inte fullt ut så det är en hel del för mig att jobba med också.
Jag är jättenyfiken på SO:n i höst, ska ha två klasser och en av dem känner jag hur bra som helst, den andra klassen blir en ordentlig utmaning men jag hoppas det kommer gå bra.
Vi får se på måndag då jag har dem för första gången.
Det är lite pirrigt!

Nu ska jag återvända till fredagsmys med maken, sonen sover sedan en bra stund tillbaka. Han har helt slutat sova på dagis så nattningen går väldigt fort numera. Vi hinner knappt öppna boken förrän han somnar, skönt för oss eftersom vi alltid somnar när vi nattar, nu slipper vi ialla fall det!

Inga kommentarer: