Niclas och Marias stora dag är här...

...och termometern visar många soliga grader, vilket visserligen är skönt men det gör hela göra sig fin proseccen mycket svårare. Jag svettas redan som en gris och klänningen och smink är inte på plats ännu! Undrar hur detta kommer sluta.
Det ska bli kul att gå på bröllop igen, det andra denna sommaren....märks på nåt sätt att jag är i "giftas åldern" eftersom bröllopen nästan avlöser varandra, men jag älskar bröllop.
Denna gång måste jag komma i håg att ta med pappersnäsdukar till kyrkan, nåt jag helt glömde bort när Linda och Ludde gifte sig.
Tur att Veronica var mer planerad, hon hade med sig lite toapapper som vi alla snabbt tigde varsin bit av.

Nä, dags att göra sig färdig, Magnus kommer snart och hämtar oss, då vill jag gärna vara klar och inte strosa runt i underkläderna!

Inga kommentarer: