Home sweet home

Efter en lång helg hemma hos mina föräldrar i Mariefred. Vi har åkt tåg, lekt i trädgården, tagit det lungt, njutit och firat mammas födelsedag!
Nu är vi hemma hos oss och vips så kommer alla måsten. Lileman och jag åkte härfrån i onsdagskväll och jag ser att golvet måste dammsugas, det måste tvättas, handlas och ja ni vet ju hur det är. Har man inte varit hemma på ett par dagar så kommer man hem och hittar tusen saker att göra.
Hoppas bara jag orkar åka till affären, just nu är det ju bara så skönt att vara hemma hos sig själv

1 kommentar:

Jessica sa...

Jag blev jätte glad att du ringde mig idag, men det är så typiskt att man ska ha hela huset fullt med folk. Jag hoppas vi kan träffas tisdagen vi pratade om nu! Jag saknar dig så mycket min underbara Anna!!
Hoppas du hunnit med lite måsten där hemma nu, men njut av att vara hemma oxå!!
Kramar