Hemfärd

Nu har vi varit i Finland hos makens mormor och morfar i en hel vecka och idag åker vi hem.
I år har vi haft sol, sol, sol och bara en massa skön sol. Jag har inte badat men solat i stort sett varje dag, så bikinin har verkligen använts- tillskillnad från alla varma kläder och alla regnkläder och stövlar som vi såklart packat ner.
Det har aldrig varit så här fint väder när vi har varit här.
Inte heller har jag behövt använda mitt myggmedel som jag inhandlade innan avresan.
Väldigt lite mygg har det varit, två bett på en vecka är väl ändå helt OK!

Nu är det dags för sista lunchen, vi ses i morgon när vi är hemma igen. då berättar jag mer om veckan som varit!

1 kommentar:

Jessica sa...

Låter som att er semester har varit underbar!! Här har inte vädret varit så bra, men nu har jag iaf gått på semester! Vi måste höras snart så jag får höra allt. :) Måste prata lite om resan sen oxå!!
Många kramar