Värmeböljan är ÄNTLIGEN här

Idag har det verkligen varit varmt, helt underbart.
Efter ett par timmar på Thun´s i Faringe och inhandling av en massa sommarkläder till sonen, maken och mig åkte vi ut tillvårt favvisställe Morgahage för att lapa lite sol. Jag trodde, i min dumhet, att det skulle vara kallare där än hemma (!!!!) så jag tog inte med min bikini.
Typiskt, för det var precis lika varmt som hemma och alla andra låg i bikini och solade. Själv hade jag linne och trekvarts bycxor i svart på mig. Men eftersom sonen bara ville vara i vattenbrynet så var jag åxå där...mestadels. Armarna är röda, bröstet är rött och såklart ansiktet. Hade hoppats på en del färg på benen men tror att solen missade spirorna helt. Som vanligt.
I morgon ska vi ta emd picknick och återvända till denna underbara plats där kossorna helt plötsligt går förbi alla soldyrkare och tar sig ner till strandkanten för att dricka vatten.
Älskar verkligen Morgahage!

Inga kommentarer: