Världens bästa tjejkväll

Johanna hade bjudit Karin och mig på tjejkväll hemma hos henne. Det var hur mysigt som helst, tiden gick väldigt fort bara- som alltid när man har roligt. Vi åt den absolut godaste lasagnen jag någonsin har ätit, kommer sno receptet rakt av, och så drack vi både vin och drinkar.
'
Min cykelkedja gick så klart sönder (för hundrade gången denna kväll) när vi cyklade ner på stan och till Flustret. Jaha, det var ju bara för Johanna att skjutsa mig, kändes vilket var roligt men så jäkla stressande. Vi var ju tvugna att spana efter polisen....
Väl inne på Flustret dansade vi massor och hade hur kul som helst!

Mojjes band Kort i Rocken spelade och de var sjukt bra. Härliga covers som alla kan sjunga med till och dansa till. Jag kan lova att vi dansade och sjöng och härjade fritt, vilken härlig kväll.

Efter nattmat på Mc Donald så hittade vi några killar som kunde hjälpa oss med min cykel och sen var det bara att åka hem. Klockan var 03,15 när jag lade mig i min säng.
Måste jag säga att jag somnade på en gång!

Inga kommentarer: