Sköna ledighet

I morse när jag vaknade mådde jag sådär, var ute i går med jobbet på Carmen på söder och hade hur trevligt som helst. Jag åkte mitt vanliga tåg hem och sov som en stock hela vägen hem.
När sonen slog upp sina blå och sa att han var sugen på macka 6,30 blev jag inte helt glad...
Men nu är jag i dessto bättre form.
Befinner mig hos mina föräldrar efter lång bussresa och hämtning med bil så kom vi hit. Både Lillemna och jag sov under färden så vi har varit halvsega halva eftermiddagen. Hade hoppats på sol så det hade varit möjligt att bättre på solbrännan (som just nu är helt obefintlig) men det kanske blir mer sol i morgon.
I kväll ska vi grilla med grannarna, mysigt!

2 kommentarer:

Jessica sa...

Okej, då förstår jag varför fröken inte svarade i telefonen idag. Hmm, typiskt. Du är inte hemma när jag ringer och vill prata med dig! Nåväl, om du får någon tid över i helgen skulle jag bli jätte glad om du slog mig en pling.
Hoppas ni har det bra hos föräldrarna.
Kramar

Jessica sa...

Hmm, nu förstår jag vad du menade, men det var inte så. Jag menade med glimten i ögat ju, att du var borta från spisen när jag ringer. Inte alls illa menat. Klart jag ringer på mobilen om det är allvarligt, men jag ville ju bara prata av mig lite.. =)
Kramar i massor min underbara vän.