19 April

Denna söndag har varit slapp. Jag skulle ha dammsugit, torkat damm och moppat golv men har inte ahft någon ork. Istället gick vi alla till Pernilla som bjöd på resterna från gårdagens dop och åt Smörgåstårta. Kan man äta förmycket smörgåstårta? Jag älskar smörgåstårta!

Efter ett allt för stort intag begav jag och Pernilla och våra barn oss till Gränby Centrum för att kolla lite. Själv var jag ute efter en ny vårjacka men hittade ingen, använder man inte det under våren 2009? Jag förstår ingenting! Istället hittade jag en jeanskjol, lagom jobbkjol skulle jag vilja kalla den. Helt enkel men ändå klassisk som jag kommer kunna kombinera med en hel rad av våriga toppar. Nu är det bara att invänta den sköna vårvärmen som tyvärr blåst bort under helgen!

I kväll har jag även hunnit prata i 1 timme och 20 minuter (tycker ni det var länge? Kan bara meddela att det är långt i från vårat telefonrekord) med min underbara vän Jessica, det är alltid lika kul att prata med henne och höra hur livet leker i Köping.

Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan med te och ett äpple och kolla på Filip och Fredrik.

1 kommentar:

Jessica sa...

Ja du gumman, jag saknar dig och våra mysiga kaffestunder på den gamla goda tiden! Jag känner att vi knappt pratat fast det blev så länge och jag känner att jag bara vill prata mer. Men tiden räcker inte till. Jag ska se vad jag kan göra med vår eventuella tripp i sommar. Hoppas vi får låna huset!! Då kan vi prata i en vecka non stop om vi vill..
Pussar