Jag har blivit frälst

Jag kan inte fatta hur jag, som inte är särskilt förtjust i doftljus, har kunnat fastna så för - Partylite. I just love them! Jag har blivit helt frälst!
I eftermiddags åkte jag och sonen till Marie för att pojkarna våra skulle få leka med varandra men åxå för att jag skulle få chansen att fylla på mitt ljusförråd. Herregud, jag kan inte fatta vad som hänt med mig.
När Jessica har pratat om dessa ljus har jag bara rynkat på näsan och tyckt att de varit åt skogen för dyrt, men jag är nu helt övertygad om att det är de mest prisvärda ljusen på hela marknaden. Hur kunde detta komma sig?
Förra gången jag handlade (även den första) handlade jag ganska starka doftljus men nu har jag valt med omsorg.
Men nu har jag handlat svaga mysiga och sköna dofter.
Åhhhh vad jag längtar efter mina ljus!

kolla gärna in:www.partylite.se

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja visst är de en drog!! Jag blir hysterisk om det börjar sina i skåpet. Min mor o far har även de blivit frälsta i en flaska med smultrondoft. Fast de oxå har klagat på att det är dyrt. Men de håller med om att det är doft som håller i sig längre än andra ljus!!