Homeparty...igen!

Nu vet jag inte vad som hänt med mig riktigt. Jag har tidigare i bloggen nämnt att jag blivit frälst i partylite, men nu undrar jag om jag inte blivit helt tokig ialla typer av Homeparties.
I gårkväll var jag själv värdinna för BHparty här hemma och i eftermiddag har jag varit hos Pernilla på ytterligare ett homeparty.
Den här gången ett Mykidoo party- ett ny startat företag som säljer en massa fina barnkläder till inte helt billig penning. Men vilka kläder de hade sen...oj, oj, oj! Skitfina klara starka färger med coola emblem på. För mig, en männsika som är tvungen att blocka sig i Nix eftersom jag lätt tackar ja till alla telefonförsäljares lycka och min förtret, är det inte så bra att gå på alla dessa partyn.
Nä jag måste skärpa mig, det kommer kosta mig skjortan.. ja visst ja, det har det ju redan gjort!

Inga kommentarer: