sockerchock= flams och en massa trams

På tisdagar på jobbet har vi ett rullande schema över vilka som ska bjuda på fika. Idag var det inget undantag. Såklart ville jag smaka lite godis åxå dels för att man blir så sugen och dels för att jag inte äter godis annat än på tisdagar på jobbet. Så, den stora godisdagen var alltså äntligen här. Men nåt slog slint och jag fick jordens jäkla sockerchock trots att jag inte åt såååååå många. Hur som helst. Jag höll låda i personalrummet och kunde inte sluta.
Ni vet sådär jobbig man kan bli när mna är skittrött och inte riktigt vet vad man håller på med.
Ja, det var precis så jag blev.

Funderar nu på om jag måste säga adjö till godis och extra tillsatt socker föralltid, min sockerchock (som visserligen var skitrolig) ledde till att jag tramsade och misstänker att det inte var med helt goda miner från resten av kollegiet.....

Inga kommentarer: