Ring, ring

Hallå! Jag är snackaitelefonen sugen. Vem ringer jag då? Jo såklart min ljuvliga snackiga kompis Jessica. Men, tror ni att hon svarar? Nä, hon verkar vara nån helt annanstans och att ringa på mobilen när man bara längtar efter henne och önskar att vi bodde närmare varandra är inte på tapeten. Det blir så lååååååååååånga samtal när vi ringer varandra. Åhhhhhh jag saknar verkligen Jessica, måste ni bo så långt bort. Sälj hus och säg upp er från era jobb för att bo här istället. Förresten, varför kan inte jag få ett jobb där de bor så löser vi ju allt på ett litet kick! Jessica, du ljuvliga, om du läser detta vill jag bara meddela att jag saknar dig så mycket tänk vad kul vi kunde ha om vi bodde närmare varandra. Jag vet att din man inte skulle orka med mig hängandes hos er, men då skulle du ju kunna komma till mig ibland!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu när du bloggar med mobilen vill vi se lite mer bilder på Filip!!! Hoppas allt är bra med er! Det är väl härligt när man inte får tyst på ungen!!!

Anonym sa...

ja du gumman, tänk vad härligt om vi någon gång bara kunde ta en spontan kaffe. Livet skulle vara perfekt om vi inte bodde längre bort än 15-20 min från varandra!! Jag saknar dig massor oxå!!
Tusen kramar från en vän!! =)