Jobb, jobb, jobb

Jag bara jobbar, ja det är ju så det känns ialla fall.
* Igår: Var på jobbet mellan 8,30 och 14,30. Sitta på tåget hem och rätta, kom hem och ringde en massa samtal till föräldrar. Satt i soffan och mös lite mer än en timme. Fint, det var den kvällen!
* Idag: Var på jobbet mellan 7,45 och 16,30. Sitta på tåget och fixa utvecklingssamtalslappar, kom hem rätta prov. Åhhhhhh vad skönt när högen är borta men då måste jag ta itu med andra grejer- typ jobbiga samtal. Nu, när klockan är 21 har jag äntligen tid att sitta i soffan. Men nu är ju kvällen redan slut, inte mycket till familjeliv inte.

Om två veckor är det lov- gissa om jag ska njuta. Vi kommer åka till Tallin i fyra nätter och bara umgås och njuta av att vara lediga tillsammans. Jag längtar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja,du behöver verkligen vila, du arbetar ju som en gnu! Roligt med Tallinresan, är lite avis ju....