Inte som jag hade tänkt mig

Förra veckan böt jag till denna blogg för att kunna lägga ut foton från mobilen direkt när jag tagit dem. Skitbra idé tänkte jag. Jo, det blev ju inte som jag tänkt mig det där direkt.
Vi var på en skitrolig kräftskiva hemma hos Linda och Ludde i löärdags och jag tog en jäkla massa roliga foton, men vad händer? Min mobil fick frispel och vill inte längre funka. I går stegade jag och Pernilla ner till Telenor butiken och vips kom jag därifrån med en ny telefon. Inte någon vidare flaschig (klarar ändå inte av det) men en ny telefon blev det ialla fall. Kul att pyssla med den kanske ni tänker men så har det inte blivit, har ju alltså inte fått MIN telefon utan har en lånetelefon just nu. En Nokia, som jag inte alls förstår mig på. Är ju sedan många herrans år tillbaka en trogen Sony Ericsson fan.
Alltså kan jag inte lägga ut mina sköna kort från i lördags. Hur typiskt som helst. Funderar på om man ska byta tillbaka till min gamla blogg, gillade ju den. Känns dumt att inte kunna lägga ut bilder- måste fundera lite.

Inga kommentarer: