HJÄLP!!!!

På fredag ska vi ut med jobbet och käka. Det kommer bli hur mysigt som helst, men jag har ett problem. Vart ska jag göra mig i ordning någonstans? Har kollat med Lena på jobbet, hon gav ett tveksamt svar eftersom hon genomgår lite grejer privat ska hon kanske inte ens vara hemma på fredag. Ok, det är ju bara att acceptera. Världen stannar ju inte upp bara för mig. Ringde Sara och skulle fråga henne om tillgång till dusch, men hon ska jobba på mässa i Älvsjö och inte vara hemma. Ok (igen), ringde Petter och han ska inte heller vara i stan på fredag, hans chef bjuder alla på en heldag hemma hos honom. Det är ju inte precis så att jag kan hindra honom för att hänga med sina jobbkompisar på nåt sånt bara för att jag är i behov av en dusch och en spegel i typ 40 minuter.
Men så kom ju Petter med ett väldigt lockande alternativ: duschen på T- centralen!
Jo, hur lockande det än lät så känner jag att jag måste försöka hitta en annan lösning.... Tack ialla fall för tipset Petter!
Nä, bäst att forska vidare på dusch och spegel problemet!

Inga kommentarer: